Blocul motor este unul dintre organele fixe ale motorului impreuna cu chiuloasa, baia de ulei si cilindrii si este un element de rezistenta al autoturismului. Are rolul de schelet, pentru ca pe acesta se sustin celelalte componente. Blocul motor poate fi monobloc sau parte demontabila a motorului. Aceasta piesa este obtinuta de obicei printr-un proces complex de turnare. In partea superioara a blocului motor se monteaza chiuloasa, care inchide compartimentele de ardere si racire. Blocul motor este fixat de caroseria autoturismului si de carcasa cutiei de viteze.
-
N0119082 Dop antianghet OE
-
076103113 Dop antianghet OE
-
078115189G garnit.etansare, capac (carter motor) OE
16 RON
TVA inclus
-
N0119034 Dop antianghet OE
20 RON
TVA inclus
-
078115189H garnit.etansare, capac (carter motor) OE
46 RON
TVA inclus
-
078103181C garnit.etansare, capac (carter motor) OE
52 RON
TVA inclus
-
D176600A1 Garnitura baie ulei OE
-
078133817M furtun,aerisire bloc motor OE
114 RON
TVA inclus
-
078103547F garnitura,aerisire bloc motor OE
129 RON
TVA inclus
-
D176404M2 Garnitura baie ulei OE
146 RON
TVA inclus
-
078103223B furtun,aerisire bloc motor OE
206 RON
TVA inclus
-
078133817P furtun,aerisire bloc motor OE
266 RON
TVA inclus
-
077103245B Separator ulei, ventilatie bloc motor OE
537 RON
TVA inclus
-
078103224Q furtun,aerisire bloc motor OE
653 RON
TVA inclus